La Gradina (II)

Situatia este foarte buna pana in prezent.  Paulownia se dezvolta foarte bine tinand cont ca a plouat foarte putin in luna aprilie si mai.

Sistemul nostru improvizat de irigare functioneaza insa in aceasta plantatie e nevoie totusi de irigare cu furtunul, din fantana...


Am reusit sa achizitionam zilele trecute  o motocoasa si cu ajutorul ei facem treaba mai repede si mai eficient.

Lucerna nu o ridicam de pe teren ci o lasam acolo... este un minunat ingrasamant natural, mai ales ca paulownia are nevoie de mult azot...

Pregatim terenul pentru construirea unui adapost... erau prea multi puieti de salcam, au crescut mult prea des, nu de putine ori ne-am intepat in tepi...

Spre uimirea mea rosiile si busuiocul se dezvolta foarte bine desi nu au fost udate decat foarte putin..
Le-am pus la radacina resturi organice, probabil datorita acestui lucru arata atat de bine :)
Asa aratau cand m-au dus, le-am curatat de balarii...

Formez cararea :)

Castravetii au incoltit si ei

Fasolica...

Cartofiorii...

Am pus si ceapa :P

Cirese de pamant...

Ardei...


Morcovii, pregatiti pentru plantare...

Pregatim locul pentru adapost...

Selena: Suntem in jungla, daaaa...suntem in jungla!!! :)