Make-up

Fiind sarbatoare am avut timp zilele acestea sa stau mai mult pe youtube sa vad cam cum se realizeaza un machiaj profesional, recunosc, stau cam prost la capitolul acesta dar am zis ca a sosit momentul sa invat. M-am dus acolo unde am crezut ca sunt marii profesionisti (m-am dus virtual, desigur) si am ramas profund socata!!! Fondul de ten lichid m-a ingrozit! Ce nu inteleg eu este de ce se intinde atat de mult fond de ten cu pensula pe fata?  Am fost usor confuza, am crezut ca asist la un curs de decupaj in care se pregateste suprafata pentru decorare cu hartie si culori. Adica notiunea de frumusete feminina imi e cam confuza, si totusi...trebuie sa existe o diferenta intre clovn in varianta feminina si femeie frumos machiata, si cand zis frumos, zic cu gust. Daca nu stim sa ne machiem, este mai bine sa renuntam decat sa patrulam pe strazi precum clovnii. Si, ce e mai important, si aici ma refer la marile companii de frumusete, sa selecteze mai bine artistele de make-up, se presupune ca ar trebui sa ne invete cum sa ne infrumusetam, nu cum sa ne uratim si sa devenim sperietori de ciori cu par lung sau scurt, dupa caz!
Si pentru ca tot sunt la capitolul make-up, vreau sa spun cateva cuvinte despre sprancene. E adevarat ca nu toate ne-am nascut cu ele perfect modelate si ca trebuie sa le pensam, asta e, face parte din ritualul feminin. Dar cum le pensam, asta e intrebarea? Daca luam prea mult din ele, riscam sa aratam precum gainile jumulite, gata de aruncat in oala. Daca le dam cu carioca (am sesizat ca asa-i moda acum) riscam sa ne transformam in desene animate. Deci, cum sa o dam ca sa o nimerim? Eu zic asa, ca sprancenele trebuie sa arate cat se poate de natural si eventual, conturate cu un creion sau fard de pleoape  dar mai discret, asa...in limita bunului simt...