Materiale didactice pentru gradinita

In urma cu vreo 2 luni am cumparat de pe librarie.net materialele didactice pentru Selena sa am cu ce sa lucrez acasa. La gradinita din pacate nu putem sa ne intoarcem pana cand nu ne vindecam complet insa incercam sa tinem pasul ca nu cumva  sa ramana prea in urma, fiind astfel destul de greu sa recupereze. Iata materialele cu care noi lucram acasa.


Fisele de lucru sunt foarte bune, imi este si mie usor sa inteleg ce si cum trebuie sa ii explic fetitei, astfel incat sa inteleaga ce are de facut la fiecare activitate in parte.



Aceste carti de colorat sunt grozave, atat ca pret cat si ca forma si format. Am preferat sa-i cumpar mai multe si mai ieftine decat mai putine si mai scumpe. De fiecare data o intreb ce vrea sa coloreze, printese, animale, peisaje, legume si fructe...o las pe ea sa decida




Cartile de povesti sunt esentiale, am preferat la fel, sa-i cumpar mai multe, mai subtiri si mai ieftine decat prea groase si prea scumpe. Tot la fel, o intreb pe ea ce poveste prefera sa asculte.




Gradinita are rolul ei insa consider ca si eu ca mama trebuie sa continui acasa activitatea educatoarei, in felul acesta va fi mai usor pentru toata lumea.
Ganduri bune si frumoase tuturor si va recomand cu caldura site-ul www.librarie.net
Aveti de unde alege materiale didactice, jucarii si nu numai.